nu blir det långt hörru;)

Hejsan bloggen!

Nu ska jag skriva om stallet.


Lördag: Jag och mamma åkte ut till stallet vid 20 i nio, sen vet jag inte när vi kom fram, men iaf så gjorde vi höpåsar då och sen hade vi utsläppet tillsammans med Widén! Sen mockade jag Dante´s box, och mamma Moonlight´s box. Jag hämtade Dante och borstade han oså, sen skulle jag ta på mig ridstövlarna, vilket tar typ tusen år... Sen så skrittade jag med Therese bort mot vägen och sen tillbaka till rishuset, där red jag på som vanligt. Sen hände det en pinsamt grej... För vi var ca sex stycken i ridhuset. Så står det ett hinder där, och jag möter Therese, och ska flytta på mig lite smidigt så att hon kan rida på spåret, och då springer jag ju framför hindret som värsta idioten, och så ska hon ju hoppa... Hon får tvärstanna för att hon nästan springer in i mig, ville ju tänka snällt jag, men jag såg mig inte för, så jag ber tusen gången om ursäkt! Men iallafall så åkte jag till örebro sen med mamma vid tolv, vi skulle göra något så jag passde på att shoppa lite! Lägger ut bilder sen. ;)


Söndag: Jag åkte ut vid 20 i nio igen, lämnade mina grejer och sen släppte jag och Fideli ut hästarna med Norsell. Jag tog ut bomby, sen glömde jag helt bort dendär regeln! spring aldrig i ett stall, det var väldigt pinsamt eftersom jag sprang utanför vid ridhuskanten, och fick skäll... Det var läskigt, men det var jag värd! Nu har jag bestämt mig att alltid tänka mig för, innan jag gör något, alltid. Men sen gjorde vi iallafall höpåsar, sedan mockade vi! Var klara vid tio, då gick vi och fotografera lite, sen gick vi upp till cafeterian. (Jag, Fidde & Lin.) Sen var vell klockan elva, vi åt mat. Garva lite sådär till våran sjuka humor... Filmade och massa shit. Sen vid ett tror jag hon var, då gick vi ner och hämtade hästarna, sedan red vi! Vi skrittade bort någonstans, sen gick vi in i ridhuset och travade lite, och lite galopp. Sen fick vi lov att ställa upp ett litet hinder, som vi hoppade över. :) Sen skrittade vi ut när vi skrittade av. Sen drygade vi i cafeterian lite, kollade på lite bilder. Sen vi fem så åkte vi hem, jag var väldigt hungrig så jag åt lite. :)



Sen för ca en timme sedan så höll pappa på med min kamera, jag hade gjort något så jag kunde typ bara ta tjugiofyra bilder:S Så nu har han återställt, och jag kan ta tretusentrehundra eller något sånt. Så är gladgladglad! Kommer några bilder från stallet nu, kunde ju somsagt inte ta många:/

Imorgon är det skola... FUUUUCK MED STORT K! Jag ska nog duscha nu, sen måla mina naglar kanske!






/ Malin Lindberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0