förkyld

Hejsan! Nu har jag inte bloggat på länge. Men det har inte hänt sådär jätte mycket förutom att jag har tagit bort min tandställning! Jag är just nu fast i en förkylning. Jag har varit i örebro oså och några nya plagg har ramlat in i min garderob. Jag har några bilder från ridningen också som jag kommer bjuda på eftersom att jag inte har skrivit på år och dar.

Nu ska jag börja om på nytt så nu har jag en ny design och det ska bli en blogg full med bilder!




Kommer lägga ut bilder i olika inlägg för jag tänkte att det blir nog jobbigt annars. Det har nu tagit mej cirka två och en halv timme att fixa alla bilder, puh. Håll utkik nu! / Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Toril

åhh gud vad kul att du har börjat att blogga nu igen! JÄTTE FIN DESIGN!



puss <3

2011-06-02 @ 14:59:37
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0