satan i gatan

Godmorgon!
Idag är det midsommar och min storebror kommer hit. Idag vaknade jag av att mamma och pappa pratade skithögt i köket med min dörr öppen. Och köket är liksom utanför mitt rum.. Jag skrek skitförbannat åt dom att dom kunde fan ha stängt dörren innan dom började prata. Dom stängde dörren och jag somnade om. Sen så vaknade jag 09:48 igen. Jag åt frukost, borstade tänderna, bytte om och gick sedan ut med hunden. Nu sitter jag här och jag ska städa lite i mitt rum, gjorde det igår men så kollade jag i resten av huset där var det mycket finare. Jag bloggar mer senare då kommer bilder på skomakarlådan!


© fotograf: Jag. 


Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hej!

Såg att du var med i designtävlingen. Ska vi göra ett byte? Du röstar på mina 3 klänningar och jag röstar på din/dina, deal? :D TACK! Länk på min blogg.



Funkar det inte? Sök på "Evelina Friman" ^^



btw, nice blogg (:

2011-06-24 @ 11:54:29
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Ida-foto♥

fin bild :)

sv: ja det är de verkligen, hihi :')

ha en bra midsommar!

2011-06-24 @ 11:55:14
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0