never say never


Ligger i sängen och latar mig med bikini under tröjan.. Är så jävla trött! Åkte aldrig till skåne med mamma och pappa. Har ístället badat väldigt mycket. Först åkte jag till blåsut med Linnea och hennes familj, idag igen! Sen så badade jag och Linnea här nere vid hitorpsbadet, sen så gick vi hem och gick ner dit igen och hade det trevligt! Sen skulle jag bada med Angelica och bara snacka med henne, men det hände en sak så vi kunde inte bada men vi satt och snacka om allt och inget. Det var längesen jag träffade bruden! 

Nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till litegrann.  

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 00:30:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0