food




DAGENS OUTFIT ↑ (gårdagens)


Så, nu har jag laddat upp bilder på maten vi åt igår, mina kusiner och deras familj kom upp till oss och grillade. Det var hur gott som helst, och jag blir frestad av bilderna, hihi.

Igår låg jag och solade i typ två timmar, fick färg! Sen så badade jag med Linnea och jag brände mej då tror jag, för jag var inte bränd innan! Sen så gick vi hem vid typ fem? Jag vet inte riktigt men då iallafall så duschade vi av oss och så, jag var bara tvungen att tvätta håret! Jag kan inte leva annars... Sen gjorde vi Blubbisar, men jag råkade döda min när den fick massage.. Sen så åkte vi och handlade, jag köpte lite alltmöjligt. För det är nämlingen så att inatt så sover jag i stallet! Inte ensam då utan med Fideli, Doris, Felicia och Frida. Sen så åt vi mat, och jag och Linnea tog lite kort och sen så kom jag på att vi skulle ta kort nere vid sjön, då sa hon att vi skulle typ stå i vattnet med badkläder, det slutade med att jag inte tog med kameran. Vi badade och det var faktist väldigt varmt igår! 

Men, nu ska jag ta och packa resten av det som jag inte har packat tills idag. / Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste bara säga att du är bäst! Följ gärna min med OM du känner för det.. <3

2011-06-05 @ 17:05:10
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0