bad

För någon timme sedan så var jag och sprang med mamma och David, det var nog den roligaste i hela mitt liv. Först kommer det en broms och är vid mig och mamma, David är längre fram och den flyger mot honom. Han springer som en galning och stampar i marken osv, jag och mamma garvade ihjäl oss. Sen så efter ett tag kommer det en ny och flyger efter mamma, hon gör samma sak och springer som fan och stampar. Jag dog ännu mer, jag kunde seriöst inte andas! Sen så dödar mamma bromsen eller ja "halvdödar" Sen så kommer det en geting och följer efter mamma, hon springer igen. Sen så flög den iväg och det kommer något annat äckligt djur och följer efter mamma, hon skriker och springer, den jaga henne enda till bilen. Det var långt också!

När vi kom hem så åt vi mat, sedan gick jag, mamma och Sammie ner till sjön och jag badade. Sen när jag kom hem tog jag en dusch och sen tog jag inpackning i håret som jag ska sköja ur i morgon. Igår kollade jag på Johan Falk istället för att kolla på Letters to Juliet så det får bli nu helt enkelt! Puss på er.


seriöööööst, jag saknar min ponny :(

Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg!



Allt bra? :)

2011-06-29 @ 02:34:07
URL: http://eniifesoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0