butterfly

HEJSAN! Jag och Fideli cyklade in till stan för att hämta min mobil som var på mammas jobb. Sen så cyklade vi tillbaka till Fideli och fixade oss lite, eller nej. Fideli och Idali spelade lite på min mobil och jag åt vinbär..
Sen så plattade jag håret litegrann sen så blev vi inkörda till stan och där träffade vi Ida och Saga och vi gick till Fontana. Dom skulle äta. Men iallafall så gick vi sedan till torget och satt där bara, sen kom några. Nej nu ska jag inte hålla på och babbla om massa skit.

Innan så var jag och Linnea på stan och hade det skoj. Vi såg Sara Varga. Men nu ska jag ta och sätta på en rulle.




f/5,6 1/100 s

ISO 400 14-42@42 mm


Kommentarer
Postat av: Ida-foto♥

Såå fina bilder! :)



svar: så lite så ♥ :) haha nejdå det behövs verkligen inte! men tack så mycket om du gör det! :) ♥

2011-07-08 @ 22:58:07
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0