Jävla sega internet


Hallådär! Internet är sjukt segt det tog en kvart att bara ladda upp bilderna -.-. Bilderna är från idag för vi har en undervattenskamera som jag provade idag för första gången, det är 1,3 megapixlar på den så inte världens bästa bilder men iallafall! Jag har nu Ricinolja i håret som ska få sitta där sen ska jag ducha och vi ska ut och äta. Mitt hår är det äckligaste i världen just nu och jag längtar som satan tills jag får tvätta det! Ni ska veta att jag inte har någon lust alls att blogga när det går så segt..Men vad gör jag inte för er? 

Har inte så mycket att skriva om därför blir det trist.. Min mp3 är sönder så ingen musik har jag heller, suck. Nej nu ska jag upp till rummet och fixa mig. Puss.

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Tusen tack! :)

2011-07-26 @ 17:32:25
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: Toril <3

jätte cool bild! :D <3

2011-07-27 @ 11:06:19
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0