godnatt

Hallådär! Känns som klockan är typ två eller något, är iallafall super trött. Jag ska ta och drömma lite söta drömmar om någon. Har druckit lite tonicvatten och ätit chips. Jag har suttit vid datorn hela dagen och jag är verkligen jättetrött i ögonen nu. Imorgon ska jag till stallet med Doris vid 1 hämtar hon upp mig. Bloggar såklart imorgon bitti.

Har jobbat lite på designen som ska upp på nya bloggen, Den startas då skolan börjar. Den 17 Augusti. Så nu vet ni  det. Dröm ni också lite söta drömmar så hörs vi imorgon.



Hittade lite gamla bilder från i vintras. Lägg märke till hur vi skrattar på den sista bilden, som är direkt tagen efterden andra. Friend ♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se

2011-07-16 @ 02:23:24
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Fideli

hahaha söta:') älskar dej<3

2011-07-17 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0