Fireflies


Hejsan! Förlåt för sämst updatering men jag hinner inte blogga som det ser ut nu. Har redigerat bilder och dom ligger färdiga på datorn men jag hinner inte lägga ut dom! Jag kommer förhoppningsvis göra det senare idag men jag ska vara med Stina och Frida också. Ni får iallafall en bild på mig och Dante som ni får nöja er med sålänge.

Skriver allt senare när jag har tid!

- Det är sjukt hur man kan tycka om någon så mycket som jag tycker om dig, att man kan älska någon så mycket. Bara känna din värme, asså seriöst! Jag älskar dig mer än du någonsin kommer ana, Dante.

Kommentarer
Postat av: doris ♥

sv: hahah ja vettefan xD <3

2011-07-22 @ 21:11:34
URL: http://djdetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0