"Du är en annan nu, iochförsig, men när du strippar och klär av dig är det samma grej."

Jag ska åka till Emilia om ett litet tag, vi ska rida, kanske bada, och bara vara. Men måste hem vid fem eller något, för jag hoppas mamma kan köra då, hon kan inte efter klockan sex. Har precis ätit pannkaka nu så känner mig sådär lagom fet. Tar med mig kameran för jag ska rida DANTE♥ Känner nu hur jag har saknat att rida min prins, helt sjukt egentligen.


Bytheway så böt jag header lite sådär snabbt och tog bort bakgrunden, men jag kände att jag ville göra det för jag var obekväm med headern jag hade. Men denna kommer ni bara få stå ut med i ungefär tre veckor. Sen börjar den nya bloggen. Hoppas att alla prenumentanter byter. Kommer sjävklart fortsätta följa dom andra bloggarna på bloglovin!

Nu ska jag packa ner lite saker, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0