”Cover me with kisses, of your worm lips cover me with soap, of your love oil, please."

Godmorgon! Idag fyller min Pappa år, grattis till honom! Gick upp lite över sju och kunde inte somna om, har legat i sängen och försökt sova.
Idag ska jag till stallet och lunchfodra och rida. Trevligt!

Ikväll kommer en del av min släkt och äter mat osv osv. Och vill ni veta en äcklig sak? Igår så var det en jävligt stor skitäcklig skalbagge eller något i mitt rum!! Snacka om att jag nästan inte vågade sova.
Jag har inget bloggmaterial så det får bli ett kort inlägg. Puss.


Me right now! Haha..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej...skulle inte ni åka till Cypern den 22? Ha det bra Kram

2011-07-23 @ 10:57:02
Postat av: elin angergård

tjena snygging , fin blogg du har ! :)

ska vi hitta på nått nån dag ,jag saknar dig jätte mycket ! kolla gärna min blogg elinismyname.devote.se puss

2011-08-09 @ 14:16:34
URL: http://elinismyname.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0