alla ord jag säger nu jag tala...

alla ord jag säger nu, jag talar helt ärligt
det jag känner för den pojken här är speciell kärlek
nått som ni har svårt att acceptera eller fatta
det är att just denna killen han får mig att skratta
kärleken till honom som vän o mkt mer
den är svår att förklara men jag hoppas att han inser
att jag uppskattar den grabben vad han än gör
jag kommer alltid finnas där, ja enda tills han dör
jag tar dig in i mina tankar, vad tänker jag på ?
han o jag o jag o han, jag vill att det ska vara så
men nu släpper vi den tanken för ett tag o tänker vänner
på bara ett litet tag blev han den coolaste jag känner
denna killen älskar både godis och choklad
kanske är det därför som han alltid är så glad
jag sitter på mitt rum och det jag gör det är drömmer
för denna killens skratt det är ingenting man glömmer
det är nått speciellt med hans skratt som får mig att le
ingen vet vad det är för det är bara jag som vet
jag har en liten hemlighet som ingen få veta om
istället sjunger jag denna underliga sång

du, jag älskar dig precis som du är
vill att du ska vara här
snälla kom tillbaks till mig, jag klarar mig inte utan dig
du, jag älskar dig precis som du är,
vill att du ska vara här
snälla kom tillbaks till mig, jag klarar mig inte utan dig
du, jag älskar dig precis som du är
vill att du ska vara här

han är inte ful heller, han ser ut som en stjärna,
han är också intelligent, han har en mkt smart hjärna
bilar är nånting som denna killen gillar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0