- bäst.

Liseberg var bäst! Jag och Andreas skulle åka kanonen och vi hade stått och köat i en timme, var nästan framme då ett däck exploderar. Fysatan va arg jag blev! Vi var tvugna att gå tillbaka..

Jag och mamma gick gasten och hon gick först och så dyker det upp en brevid henne med det ser hon inte och jag skriker och mamma vänder sig mot sidan och ser honom. Hon hoppade bakåt o shit.. Kul var det iallafall, vi åkte Kållerado, flumride, och höjdskräcken. Haha jag vet men Balder och Kanonen, ja.. ↑

Åkte först Kållerado med mamma två gånger, juste jag åkte Lisebergsbanan också! Men sen så åkte jag, mamma, David och Andreas Kållerado. Jag och mamma åkte höjdskräcken. Och alla åkte flumride, fast jag och mamma fick åka med två gamla gubbar en gång:S

Bilder kommer senare idag jag ska äta frukost nu och skynda mig ut med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0