i'm in love


OREDIGERAD BILD.

Hej bloggen! Tänkte att ni kanske ville ha en bild? Och inte en webcam bild på mig?

Men iaf, dethär är nog den värsta dagen i mitt liv, nästan! den ligger på top-tio listan iaf..

Det är sjukt jobbigt, jag betyder ingenting för dig? Dra år helvete din jävla *********** I like you boy'
That's the fucking problem?! Jag gillar honom, trots att han är ett sånt svin? Vafan tänker jag me?!

Helvete! Har skrivit till honom vad jag tycker, bra & dåligt. Asså faaaaaaaaan.



Du vet jag gör allt för dig, finns alltid här när du behöver mig,
Du är den enda jag vill ha, men du glömmer mig mer för varje dag.
Du vet jag gör allt för dig, finns alltid här när du behöver mig,
Du är den enda jag vill ha, men du glömmer mig mer för varje dag.



att jag inte var värd nått var orden som jag fick.





Jag är hemskt kär i dig, grabben.


Menmen, nu ska vi snacka annat? ...

Idag var jag med denendapersonensombryrsig och det var kul. Eller vi kollade typ bara på tv och snackade oså.
Sen åkte hon hem, jag började gråta eftersom **** är så jävla fuckad, han förstår inte vad han gör? :(

Ah, inte så mycket mer, har gjort design till linnea, men det vet hon inte än! Ska tella henne snart.. Nejmen, Godnatt! Långt inlägg nu hörni? / Malin Líndberg.

Kommentarer
Postat av: Emilia!<3333

Dom kan dra å helvete!

2011-01-15 @ 17:22:27
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0