hold your head up high

Hallå! Nu är jag nybadad. Ägnade mig åt att bada en liten stund, så mysigt! Sedan åt jag ugnspannkaka med hemmagjord hallonsylt på det, mums! Jag ska ha lite silikondroppar i mitt hår nu, sedan ska jag blåsa det.
Ska även ut och fota idag, hoppas jag får någon med mig, behöver nya bilder på mig och naturen. Ska ju somsagt göra en ny design snart och då behöver jag bilder på mig. Bara så ni vet använder jag aldrig mascara eller något när jag bara är, i skolan osv. Men när jag ska någonstans brukar jag ha det. Använder inte heller foundation, har
isåfall ljust i.d b a r e M i n e r a l s eller vanligt puder.

Det är jättebra och täcker över finnar om man har det. OCH det är mineraler, det gör inte så at man får mer finnar! smartpack!  Dock så är det lite dyrt, kostar ca 500 kr... Men det kan jag leva med. Menmen, nu ska jag blåsa mitt hår och sedan välja kläder till fotograferingen, seya! / Malin Lindberg.


Vildan<3

ph: fidde<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

min bild

2011-02-19 @ 16:32:21
Postat av: Vilja

sv: Japp, CS3! :) Jag har lärt mig själv, men förstår du inte så sök på tutorials på google! Finns säkert hur mycket som helst om i princip allting! Sedan är det bara att träna, träna, träna som med precis allt annat ;)

2011-02-19 @ 21:11:49
URL: http://gatukorsning.blogg.se/
Postat av: Toril

Frågestund på bloggen! ;) <3 fråga något!!

http://torilcat.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

2011-02-20 @ 08:19:06
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0