nu..

..sitter jag och drygar vid datorn, ska nog gå och borsta tänderna i dom där 4 dryga minuterna... Men somsagt, det är det värt! Min tandläkare har sagt till mig att jag är dålig på att borsta tänderna, och när man har tandställnig ska man borsta dubbelt så mycket.. Ibland borstar jag 7-10 minuter, har jag inget bättre för mig så. :)
Igår handlade vi på maxi, köpte myckt granny smith äpplen.. Bild kommer snart. Ingen bildkvalité men är ju tagen med webben och det är mörkt. Som ni vet har jag ingen bra update just nu, men jag ska slänga ihop en design sen när jag har tid, ska även ut och fota någon dag, så då blir det nya bilder på mig och naturen... Ska ju göra headern efter att jag har fotat då, kanske blir imorgon! Ska försöka bli bättre att uppdatera då. Skolan är jobbig nu.. mycket läxor osv. Menmen vi hörs förhoppningsvis imorgon! / Malin Lindberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0