filmtime

Hejsan! Jag har inte bloggat på HELA dan! Förlåt, men jag har varit i örebro.

Jag åkte in vid åtta, skulle vara hos tandläkaren 20 i nio, så jag var där oså. Hon gjorde inte så mycket förutom att byta dom där gummisnoddarna. HAR GRÖÖÖN! Jag var klar vid 10 över nio, jag och pappa åkte runt för att kolla när elgiganten och mediamarkt öppnade, tio såklart. Vi åkte till bauhaus och gick runt där, pappa köpte någonting. Sedan gick han i på K-rauta och jag satt kvar i bilen. Sen åkte vi till elgiganten och kollade på någonting till min kamera, sedan mediamarkt, vi skulle kolla vilket som var billigast...:)
Vi köpte grejer på båda. Sen så åkte vi och handlade på Willys, och klockan blev mycket. Vi kom hem halv ett. Fråga mig inte varför det tog så lång tid.

Sen gick jag ut och fotade lite, sen kvart över två gick jag ner till jonna, hon hade kalas halv tre.

Jag och linnea var där till fyra ungefär, sen gick vi hem till linnea. Hon åt och sen var vi hemma hos mig vid fem. Vi tog massa kort oså. Jag fotade med RAW och miin förbannade photoshop stödjer inte just den RAW. Så kan tyvärr inte lägga in bilder :/

Sen följde jag med David och Mamma för david skulle klippa sig. Jag fick köpa Shampo och balsam, det kostade 270:- tilsammans. Det är dyrt men man ska inte ha så mycket så det tar inte slut på en gång.

Sen har jag inte gjort så mycket, nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på en film! Till det blir det varm choklad med grädde, mums!



/ Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: sanna

Få gratis trisslotter, biobiljetter, digitalkamera eller playstation?

Bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=43303

2011-02-24 @ 22:36:49
URL: http://nattstad.se/ensanna
Postat av: almstroom

nu har jag en Helgens blogg på min blogg.

gå in och kommentera på inlägget "helgens blogg"

att du är med, och varför just nu ska vinna.

kom sedan in imorgon klockan 18.00 så är vinnaren utsedd :) Lätt va ? :)

2011-02-25 @ 00:46:55
URL: http://almstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0