varmt var det här ja!

Hejsan! Sitter i lobbyn nu eller vad man ska säga, jag vet att jag inte har bloggat på länge och det ber jag om ursäkt tusen gånger för! Men tiden räcker  inte till. Jag vet att det där låter fel men jag tänker inte sitta vid datorn på semestern. Idag åt vi på Flintstone och jag åt Spagetti. Jag vet, där?! Men jag vågade inte prova något annat..

Hm, förresten jag tänkte berätta en sak som gör. Jag går i sömnen, läskigt mycket!  Igår natt eller förrgår natt så vaknade jag och vi har ett larm så att jag inte ska ut, och då frågade jag mamma hur man tog bort larmet. Hon frågade vad jag skulle göra och då sa jag att jag skulle gå på toa. Hon sa att det fick jag göra här! Sen så började jag hålla på med lysknappen och frågade vilken jag skulle trycka på. 1,2 eller 3. Sen så  gick jag och la mig och mamma frågade om jag skulle gå på toa, för det hörde hon aldrig. Jag svarade: Nej. För jag blev typ skitsur? Sen vaknade jag och undrade var mitt täcke var, då gick jag in på toan och jag hade rivit ner handukarna och hängt upp täcket/lakanet där.


 
Nu fick ni fem bilder, be happy!

Kommentarer
Postat av: Dani

Hej!

Jätte söt blogg du har, om du får lust kan du kolla in min nån gång:)

En kommentar elr två skulle inte heller inte skada <3

Eller kanske vill du bara ställa en fråga om dans eller fitness i min nya bloggrespone "låda". (du kan så klart fråga andra saker oxå xP)

Om du inte gillar dessa kommentarer ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

Hare en bra dag <3

KRAM

2011-08-06 @ 14:32:10
URL: http://picsmania.blogg.se/
Postat av: doris ♥

Fan va najs! :D vilken ö är du på? :)<3

2011-08-09 @ 20:47:16
URL: http://djdetails.blogg.se/
Postat av: Elin

va fina bilder och fin blogg! :)

2011-08-14 @ 11:48:06
URL: http://elinarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0