Home sweet home

Hallådär! Jag kom egentligen hem för väldigt längesedan. Men när vi kom till flygplatsen i Örebro så fick jag reda på att ridningen började idag. Så när jag kom hem så hälsade jag på Sammie lite snabbt sen böt jag om och åkte ut till stallet. Red Michelle och det gick ju inte bra. Känns inge bra för usch. Får ingen lust att rida alls när det går så jävla dåligt. Men skulle aldrig klara av att sluta.

Jag träffade Linn och Fideli i stallet och vi pratade om allt och inget. När man har så mtcket att berätta så glömmer bort det man skulle säga, hahahahah.
Imorgon så ska jag till doktorn i linde och kolla en sak. Sen så åker jag och mamma till örebro och jag ska köpa lite grejer inför skolstarten. Då menar jag kläder, hahahahahah.

Nej är så jävla trött.. Godnatt mina kära!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0