you must me some superstar

Tjenixen! Idag var stallet verkligen okej! Först så hade vi utsläppet med Kim, sen så red jag och Fideli Michelle och Tess, det gick bra men hon är VÄLDIGT het i galoppen men annars var hon jätte duktig! Sen skulle vi mocka och Fideli hade 5 boxar? Men den gulliga ungen mockade det. Felicia sa att hon kunde mockat någon av boxarna, eller hon sa det till mig! Jag mockade 3 en så gjorde vi höpåsar och sen gick vi upp och åt vid 12. Vi gick ner och gjorde rent lite av våra saker, jag gick i lera med mina nya ridskor, vilken smartis jag är, huuh! Sen så red vi Dante och Olliver, jag provade nya tränset men sen så såg jag att bettet var för litet, dom lurade oss.. Dante har 12,5 på sitt bett, och så frågade hon hur stor han var och då sa jag ju 138 och då sa hon att hans kanske var för stort? Men jag sa till mamma då att det är nog bättre att ha som han har nu så att det inte blir några problem sen, men sen när jag kom hem så hade hon som jobbar där tagit 11,5, usch va sur jag blir! Så jag hämtade hans vanliga träns och bör bett oså, så jag hade det vanliga bettet men mitt träns, tack Felicia för att du höll i Dante åt mig! :)Vi red inne lite och på utebanan lite, ingen lång ridning, alls:( Sen så hjälpte jag och Fideli till på insläppet och det går en skit läskig unge i stallet..

Hon matade ponnysarna med hö som låg utanför hagarna och så går hon in i hagen? Hon kan ju fan bli sparkad! Sen så svarar hon inte när vi pratar med henne, hon tokstirrar på oss och bara springer iväg.. Sen så sitter hon i hagen, jag höll på å dö. Hon var vid hagarna hela dagen med en stor tjock vinter overål ute i stekhettan? Och Christine och Louisa sa att hon brukar stå vid en grind där borta och bara tokstirra på dom när dom rider förbi. Och en gång när jag red Dante så kom hon ut ur en buske? Dante blev skiträdd då. Hon bor i typ världens läskigaste hus, med typ en undernärd gammal dam och en gubbe som är lika smal han.

Nu skrev jag långt så var nöjda! Dock så glömde jag ärligt talat kameran hemma, jag tänkte ta kort på finaste Dante i nya tränset, men när jag var i stallet kom jag på det... Men nästa helg så blir det braaa;;


Tränsets pannband.


TYGLARNA♥


Igår så fotade jag vitsippor! (bara för att jag inte hade några hästbilder så får ni domhär)






LOVE

Kommentarer
Postat av: anonym

hur såg flickan ut ?

svara på bloggen.

2011-04-18 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0