helvete också

Hejsan söta bloggläsare! Idag åkte jag ut till stallet vid 20 i nio. Och haha innan så skulle ajg gå ut med sammie, då tar jag på mig jackan och går ut, jag glömmer hunden:S  Haha, jag döör. Men ja, istallet så går vi in i sadelkammaren, och bara får någon kick och vill görs rent benskydden. Då ska vi göra det, men får en förfrågan om vi vi hjälpa till på utsläppet. Och självklart gör vi det! Så vi tar ut några hästar. Sen gör vi rent benskydden. Jag gjorde rent sadelgjorden också. Sen så knyter jag mitt träns och så hänger jag den på ett annat ställe där inne, linn med. Vi kände oss lite privata då, hihi;) Men sen böt vi tillbaks igen. Vi mockade, och så skulle vi göra höpåsar och det var lite roligt. Höet tog slut, så vi fick köra den andra på plats. Och gud så duktiga vi är... Men det gick ju iallafall? Hehe. Sen har jag linn och fidde lunchen, sen går vi upp och äter. När vi har ätit klart hämtar vi våra hästar. Sen när vi skulle rida var det en tjej som skulle provrida nixon. Så vi skrittar ut lite, sen dör jag och fidde. Eller ja, vi är döda nu. BÖH. För linn gick tillbaka till ridhuset så det var bara jag och fidde. Sen går vi tillbaks och travar lite, sen en liten galopp tar vi. Så inte så seriöst pass eftersom jag inte ville vara ivägen:/ Sen så åkte vi hem.

Ikväll har jag spelat uno och chicago med mamma och pappa, alltid kul! Imorgon blir det stallet igen, så nu taggar jag grymt, jag älskar verkligen ponnyn.



jag kan inte förklara med ord, jag älskar dig bara så himla mycket.

/ Malin Lindberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0