FÖRSÖKER IALF


halojjj ! ;) flååt men jag försöker faktis blogga ! har ingen lust lix. -.-' okej.. nu håller jag på med angelicas design & mååste snart stänga av datorn och packa :) och föresten ... I Y passionfrukt ! mumss'' :):) och just nu äär jag shiit hungrig :( ... 4 minuter kvar tills jag ska stänga av datorn, TADA !! faktist sant :D skridskor med skolan imorn & sen ska jag rida korven :'( han kan gå åh skita nånstans ! jag rakar hellre av mej håret en att rida han ! (nästan ialf) kanske inte riktigt men f*ck det går inte uttrycka hur mke jag vill rida någon annan. Stallet idag var ju bäst ! sockerkrig (y' faast man var ju tvungen attf soopa mega mke ! skriver kanske imorn sen då :) hörs :**

Kommentarer
Postat av: Marina<3

Hej!!

Vem e Korven?? XD

2010-03-07 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0