SAMMIE IN MY (L) FOREVER



Baby you're all that i want, when you lying here in my arms, I'm finding
it hard to believe, we're in heaven. sammie, jag älskar dej sjukt mkt !
du måste veta att du är den jag lever för! asså, vafan skulle jag göra utan dej ?
sammie, fyfan, det går inte att förklara med ord, jag gråter och får ont i halsen,
för tänk den dag du inte är med oss längre, då har jag inget val, jag följer med dej upp till himlen...

slut på snacket,  ikväll är det skolavslutning och jag kmr gråta som fan ! ;(
fy det är hemskt ;(
jag kommer inte klara nästa år utan sexan ! det är dom som gör klassen lix ! :)
och förlåt, men fyrorna är ju töntar.. hihi :::)
så vi kmr gå med om :(
men, det händer ju hela tin '((
fast jag grinar redan, JAG ÄLSKAR DEJ SAMMIE♥

skriver mer ikväll.


pusshej♥ / malin

Kommentarer
Postat av: Emilia

Är jag en tönt??:(

2010-06-10 @ 15:39:44
Postat av: 4:a, nu 5:a

Du e faktist int så himla shysst...Vill du vara dumm ijentligen?

2011-02-06 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0