vettefan vad man ska skriva?


hejsan:)
idag vaknade jag 09:59, haha, inte exakt 10 Xd. Idag är det kalas för mamma, och jag moste ha städat upp i mitt rum .. och jag har bestämt mej för att jag ska ut och fota sen :) Och sen ska jag fixa naglarna. Och nu längtar jag efter en laptop så jag dööööööör! men jag kmr troligtvis inte att få nån, och dessutom är det typ hundra år kvar tills min födelsedag ;( men ioförsej så har jag en laptop men den är liten och internet har inte funkat på den, jag vet inte hur länge? men det får vi se till att fixa!
igår kväll så somnade jag när jag såg på otäcka odjur, och david stängde av teven. Men sen sp vaknade jag efter typ två timmar och satte på teven men den var slut, sen så såg jag på How i met you mother. Det var faktis okej, lr det är det alltid XD. nej, nu är det dags att börga städa. puss ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: hihi, vem har gjort din header?

2010-07-05 @ 16:59:19
URL: http://lisatengelin.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: ihihhi pusssss

2010-07-05 @ 21:31:23
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0