här kmr dom :)

- hejsan, nu har jag laddat över bilderna oså. dt är 44 bilder som är användbara, och jag bjuder på typ alla. Orkar inte skriva text under alla bilderna, bara nåra. så ni får vell hitta på nå själv.


krullohår:S

jag hade bajsont i magen, jag skrek, hihi.




sexxi'











jag gillar att laga mat:DDDD











leendet, falskt, ser vell alla .. mår skit

jag var där inne ^^













- btw så har jag inte plattat håret på nån bild.


typ vid åtta stack jag till angelica och vi typ ringde ***** med emelie, men hon stack. hahah. men sen la vi på för dt blev dyrt så vi gick och typ la oss i sängen o prata, klockan var kanske kvart i nio, sen så typ gick vi till köket och drack lite iste, och gjorde popcorn. Sen så duscha vi, o ch dom blev kalla -.-' men ja, vi skulle se twilight, ettan och tvån, men hon ville inte sen, lr hon orka inte. TWILIGHT ÄR BRA ! men ialf så vi tog typ kort. sen vid halv två somna hon och jag låg och smsa. Sen vid två så kände jag att ja, jag ska vell åxå nana nu. så jag somna ungefär kvart över två. sen så vaknade jag, gick och kolla på klockan och då var den sju. Men jag gick å la mej igen, sen så vaknade jag vid tio nångång av att casper bet mej i fötterna -.-' sen var jag trött men kunde inte somna, vi låg i sängen till typ kvart i elva, sen satt vi upp håret till en bulle, sen så åt vi frukost och jag åt värsta mke;O typ två stora mackor. två såna här halvmånar. sen så fixa vi oss med kläder oså, tog lite kort bl.a. sen stack till stan, vi gick till strandstugan och tog lite dricka. Sen åkte vi över till ön, var där till ryp halvfem lr nå. Vi tog massssssa kort. sen när vi kom hem så packade jag mina saker, sen var vi nere vid floppy och höll på med han, vi skulle gå ut med honom men jag skulle hem så hon fick gå ut med honom själv. Sen stack vi ner och bada, och när dt inte var nån sol ute längre så  frös jag så mkt att mina tänder typ gallra, asså hela läppen darra, bajsläskigt juuu ! men sen vid nio gick vi hem och jag tog en varm dusch, sen kolla på film, sen nana. hela min kväll & dag + kväll igen. puss ♥





Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söta bilder (:

2010-07-18 @ 13:35:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0