♥ rubrik

hej, har tagit kort på sakerna nu. Idag ska jag göra fransk manikyr och sen lite saker som gör nytta. Vi får vell se vad jag hittar på:) föresten så är dt dagar som jag skulle vilja vara med nån, hör av er till min mobil;) jag svarar oftast.  Föresten så moste vi sova över nån dag, eller hur fidde,alex? men ialf så är jag ledig i några dagar framöver, så ifall ni vill hiytta på nåt så ring lr smsa. Jag moste städa upp lite i mitt rum, men dt är inte mkt. Jag har inge att skriva nu, jag lägger ut dagens outfit sen:D

tunika från lindex - 199 kr.

shorts från hm - 99 kr.

shorts från gina - 49 kr.


bilderna på oss, typ 3? kmr sen för jag moste gö dt på vanliga datorn:D puss ♥

Kommentarer
Postat av: Angelique

Tunikan är jättefin :)

2010-07-21 @ 21:19:19
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: ida

hur mårs de? :)

2010-07-22 @ 17:05:58
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0