EMD


Hejsan sötnosar! idag vaknade jag klockan nio, och jag hade inte bara ont i halsen, jag är täppt inäsan! fan. Och idag skulle jag ju sola, men ingen sol, vad äre för skit? Så dt blir att städa garderoben, sen nån dag ska ja in till örebro och fynda lite ;) nej skriver mer senare. puss ♥


DAGENS HÄST: filur (L)

för att han är så himla duktig! Han är gammal och pigg, han hoppar fortfarande femtio, fast han ksk skulle kunna hoppa högre? jag vene. Men jag tkr ialf att han är en pigg å gla' häst :) sen tänker jag extra på honom, tänk lilla fille med dom där korta stegen springa och hoppa över hinderen, svettig som fan, och dregglandes. Och dessutom så går han med en för kort sånhär sak, jag vene vad det heter. Men ialf, han går snett med huvudet och i form, jag tkr så synd om fille! puss på dej gubben(L)

Kommentarer
Postat av: clara

snyggst:)

2010-07-09 @ 17:08:58
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: clara

haha:)

2010-07-09 @ 17:14:21
URL: http://claraandersonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0