I think i'm gonna cry-y.


hejsan söta!


Idag har jag varit med linnea, vi har fotat lite oså. Sen fick jag reda på lite saker som jag inte kommer ta upp. Men jag ska göra allt, jag gör allt för det, utan det, inget mej. om det fortsätter såhär vet jag vad jag måste göra, jag måste härifån. IT'S SO FUCKING TRUE, jag suger på engelsa iknowww,,. Men iaf så är det noramarken imorgon, ska gå med fidde, alex, moa, fanny & frida troja. Men jag har inte hört ett skitt,,. ah, men skolan var tråkig som vanligt, mitt liv suger, så räkna inte med att bloggen är bra, this is it, goodbye world.


Kommentarer
Postat av: Toril

Jag kanske också ska gå med Frida och Fanny! ;)

2010-08-27 @ 22:35:13
Postat av: Fanny! <3

Hej gmn hänt?

Du e faktist riktigt bra på engelska!!!

<3333

Kram!

2010-08-28 @ 09:15:35
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Fanny! <3

& du jag har inte äns pratat med toril om det ! <3

2010-08-28 @ 09:16:26
URL: http://justfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0