.

hejsaan söta,


har kommit hem från ridlägret, skulle blogga igår igentligen men jag glömde ;SsSS jag saknar ridlägret så mkt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! fyfan vad kul vi hade asso. Jag LOVAR att det var det roligaste lägret på hela sommarnn. Ska iaf åka och rida under hopplägret (troligtvis) så det kommer bli kul. Men alla som var där, jag dör! elvira, tilda, kajsa, fanny, moa, jag vettefan vad jag ska gö! Nu byter vi samtalsämne. Ska iaf tilll stockholm imorgon, barkarby. Ska köpa skor typ. jag vettefan när vi åker men jag tänker inte blogga något imorgon, har världens bloggtorka :S men jag känner att jag är trött oså, skolan börjar snart, och jag har jobb & sköta. Nejnu ska jag göra något, vi höres!



btw så kommer det bilder från ridlägret, när jag orkar ladda upp.

Kommentarer
Postat av: Toril

Jag följer din blogg så att duvet! ;) <3

2010-08-09 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0