fredag den sämsta 6

har inte bloggat på länge.. Det kan ni inte räkna med heller, förlåt.

Imorgon kommer ni få bilder från igår på söta pollar! Det gick hur dåligt dom helst, Texas var typ huuuur stark som helst när jag skulle hoppa upp, han åt gräs och jag kom inte upp då mit väst gick upp för den är för liten.. Det slutade med ett litet bråk mellan mig och Fideli. Sen så red vi, Texas var envis och ville inte alls göra som jafg sa. Jag var nog lite stressad och så också. Han gick upp för värsta sakerna och typ ville gå sin egna väg:S Sen så mockade vi oså, åkte hem. Det har inte hänt någonting på hela veckan, förutom att vi fick våra klasser idag, inte nöjd. Imorgon är det enskitjävlastäddagiskolan, finns de nå värre? Svar: nä.

Men ja, har nyss kollat på tv oså. Kommer att ha en liten bloggpaus efter söndag, förlåt men det måste bli så.





 
Fideli Andersson
Ane Sagabråten Borger
Elinore Boström
Rasmus Gustavsson
Oscar Heikkinen
Jonas Henriksson
Linda Holm
Amanda Karlsson
Dennis Karlsson
Isabelle Karlsson
Mustafa Khan Muzammil
Tobias Larsson
Malin Lindberg
Mikaela Lundin
Shano Muhammad Taha
Ebba Olsson
Wilma Persson
Tim Pettersson
Benjamin Strömgren
Stina Svensson
Sandra Vestman
Marika Wahlström





Kommentarer
Postat av: stina

Rolig klass:)

2011-05-07 @ 19:00:37
URL: http://stajnaeriksson.devote.se
Postat av: Anonym

gh

2011-05-08 @ 02:26:49
Postat av: Caroline

Just nu hittar du en liten bloppis i min blogg. Kika gärna in!

Ha en bra helg.

2011-05-14 @ 10:42:07
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0