jag vakna mitt i natten, känner känslan som igår

Om du var min jag skulle aldrig släppa taget, jag skulle älska dig till sista andetaget.


Tjenare! Idag har jag varit med Linnea, mamma fick åka in till akuten så jag gick och hämtade nyckel hemma hos henne, då följde hon med hem. För pappa var med mamma, och David var i skolan. Vi gick ut med sammie och sen så vi satt vid datorn lite, sen skulle hon hem och äta och då kom david hem, sen mamma och pappa typ 2 minuter senare. Då pratade jag med fidde i telefon, det blir hon och jag på karlsäng från born, i samma klass;)

Men sen badade vi sammie, elle duschade. Han gillar det inte, lilla bubben! Men han var duktig, nu är han blöt och sur! Imorgon kanske jag ska till pershyttan, och idag börjar DH! YESSSSSSS  Ska lätt se på det, innan ska jag göra lite läxa, höhö... Menmen, juste, jag och linnea bakade också, ffrasgodisar. Men vi åt upp dom, mullisar!

Vi hörs mer imorgon, pussar!


jag älskar oss, mer än något annat. Aldrig ska vi skiljas åt, aldrig. ♥ / Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckans bloggvinnare är nu utsedd. Gå in och kolla om det blev du! :)



Anmäl dig gärna till nya veckans blogg!

2011-03-15 @ 20:26:33
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Angelica :)

ÅH VAD GULLIGT ATT DET ALLTID KOMMER ATT VARA NI , NI ÄR SÅ SÖTA TILSAMMANS :) <3<3

2011-03-17 @ 22:25:48
URL: http://angeliicafagerman.blogg.se/
Postat av: Fideli

MALIN FÖRFAN! jag ser ju störd ut...:(

2011-03-23 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0