sammiebejbi

Hejsan alla! Gud så dålig min bloggning har varit nu, men jag har varit med fideli i stallet idag, sen flummade vi lite här hemma i en och en halv timma huh. Sen har jag bara suttit vid datorn. Fixar med dendära designen, vi får sen hur det blir! Den kanske blir klar imorgon, vi får se vad jag tycker. Men iaf, idag vi stallet car det som vanligt, riktigt tråkigt väder men det var endå hur kul som helst. När vi släppte in hästarna så tog fidde in Vilda och sauron samtidigt, sauron i pannluggen och så skulle han springa in i sin box, då springer han i in i texas box, sedan tar jag ut han och ska släppa in han i hans box, medans jag hålleri texas, och sauron sprang runt i detdär lilla stallet under texas och allting, hahah. för skön ponny! Men sen rider vi, inget speciellt med det. Sen åker vi hem vid halv sex, och så ser det ut som att två människor går på vägen, men när vi kommer närmare så står det en älg där. Bara står där och glor på oss, sen fick mamma tuta och då sprang hon in några meter i skogen, sen tittar vi på andra sidan, där står det två ungar, man ba shiiiit:O Mamman var inte sådär jättestor men endå, var typ 7 meter ifrån henne... Menmen, imorgon är vi lediga från skolan, då ska jag plugga mycketmycket. Sen på kvällen ska jag gå på disco med fideli, eller jag ska tvinga henne iallafall. Har ingen bild för tillfället, kanske kan fota imorgon. Vi hörs. / Malin Lindberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0