plugg

TJena! Idag har jag suttit och gjort inte mycket alls. Har försökt hitta en bakgrund till bloggen, men hittar ingen bra :/

Idag i skolan så fick jag prata med Mari ganska mycket... Om allt som händer här, missförstånd såklart! Men det är utrett nu hoppas jag, men det är det nog. Slöjden var rättså rolig och jag håller på och gör korsstygn, där ska det stå Dante, har redan gjort SammieMoa och Alexandra kom till skolan idag sista timmen, åh vd jag har saknat dom! Kändes riktigt kul att dom kom, men jag gjorde bort mig som vanligt:S Jag typ råka slå Alex två gånger, höhö. Menmen, ska nog göra lite läxa snart, imorgon ska experimentläxan vara klar. Måste skriva i den där lilla störande boken. Ska också göra engelska och skriva ut massa bilder och ännu mera engelska...

Jag bloggar mer senare hörreni.



/ Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Kateie

Vad ska jag göra för att bli mer motiverad omatt gå ner i vikt?!

2011-03-08 @ 17:24:22
URL: http://kateie.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Ska bara slappa :)

2011-03-08 @ 17:26:08
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0