kebabtallrik = fetma

Tjolahej! Här sitter jag och gör ingenting alls. Har nyss gjort engelskaläxan som jag kom på att den var tills imorgon, läste i min smarta almenacka som jag har fått av Mari! Så den är nu gjord, ska städa upp lite i mitt rum sen måla naglarna! Jag är väldigt trött så vi får se när jag lägger mig idag. :)

Förresten, idag så följde Lin & Fidde med mig hem, vi satt vid datorn i kanske fem minuter, jag skulle visa dem en grej bara. Sen smsade Alexander och frågade om vi ville komma och se hans ödla, jag har sett den förut men inte dom. Så vi gick över, och dom skrek och sa att den var äcklig, höhö. Han sa att den kunde racea men det gör den typ nären badar. Så vi badade den! Den gjorde inte så mycket, den sket typ bara:S

Sen vid fyra så skulle jag, Fidde och Alexander ner och äta på 47:an, Linn fick inte vilket var synd. Kändes väldigt taskigt att hon fick gå hem då... Skuldkänslor stavas det. Men vi gick ner,  jag och Fidde åt kebaktallrik, shit va fet jag kände mig... Alexander tog en Hawaii. Där nere var Anton, Edward och Emil, dom delade på en famlijepizza.

Klockan blev väl halv sex eller något, mamma kom och hämtade mig och Alexander, och Fiddes mamma hämtade henne strax därefter. Sen har jag suttit vid datorn en stund, sen gjorde jag engelskan vid halv åtta.

Så såg nog min dag ut, imorgon blir det stallet med fidde, ska rida Texas♥ hihi, bloggar imorgon kväll ifall det inte kommer ett tidinställt. Puss.



bytheway: Mamma och pappa ska på båtresa snart trorjag. Och då ska dom käpa med sig ett par vita converse och en Wesc tröja, hihi! Detta:  

 / Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Hej, allt bra med dig idag?

KRAM

2011-03-10 @ 09:20:28
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: lisa

man får typ en overåll om alla aktiva är med i NPBK :) eller får o får.. man får köpa;)<3

2011-03-10 @ 20:19:04
URL: http://tengelin.blogg.se/
Postat av: lisa

haha nämen va bra:)<3

2011-03-10 @ 20:38:39
URL: http://tengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0