En vacker dag kanske du kommer till mig, och säger att du har ångrat dig

Hejsan polers! Sitter och lyssnar på lite musik, har kollat på tv oså. Idag i skolan har vi städat i princip hela tiden. Har packat våra fina *host* sommarlådor! Och imorgon så ska vi äta kladdkaka, åka och träna inför kvällen, spela brännboll och göra massa afficher! Ja. Och jag tvättade mina skor och dom blev faktist jättefina! Såg helt nya ut förutom att jag har slitit utt vissa delar av dom. Nu ska jag göra rent skosnörena till mina svarta converse.

Typ dagens outfit bakifrån? Eftersom jag aldrig fastnar på bild.


Kommentarer
Postat av: F a n n y ♥

vem Malin ??

(rubriken)

<3

2011-06-09 @ 22:08:49
URL: http://justfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0