schabrak

Hejsan! Idag förut var det värsta haglet! Tog kort, kan lägga ut någon för dom är fotade i RAW format och då måste jag öppna i photoshop osv.. Det är ganska krånglit!Men jag hade tråkigt förut så då tog jag två bilder och fixade lite med dom! Imorgon ska jag träffa Linnea Johansson! Förhoppningsvis? Det är Angelicas kusin som kommer till Nora, till Angelica dåra men vi skulle fråga Angelica om jag fick komma, det var nog 3 år sen sist, icke bra! Ja, ska nog också in till Örebro, funderar på att köpa ett schabrak till! Vilket tycker ni?

 

1 eller 2?

Skulle ärligt talat bli lite glad ifall ni berättade vilket! Men ja. Nu ska jag borsta gaddarna och mysa ner mig under täcket för en film! Idag så fixade jag och mamma mat oså, tog kort! efter så blev det glass, har kort på det också! Men det får ni imorgon, det är inte på datorn eller så. Godnatt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0