Larssjön

Hejsan! Jag glämde ärligt talat att blogga igår, efter stallet så åkte jag hem till Stina och badade i hennes pool, med Stina, Frida och Felicia! Det var jätte mysigt sen så åkte jag hem och jag, mamma och pappa åkte någontans och skulle kolla, vi åkte en annan väg till Larssjön! Jag vet att det låter konstigt, men Larssjön är nog det bästa stället som finns, förutom stallet. Man kommer bort från allt och man står och fiskar och det är massa mygg och knott överallt. Det luktar fisk också, åh! Jag älskar stället.. Men iallafall sen så städade jag mitt rum, och jag glömde att blogga. Nu ska jag byta om för snart så åker jag ut till stallet. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: toril

kolla på mitt första videoinlägg!

http://torilcat.blogg.se/2011/june/min-och-judiths-video-jag-ar-rosadamen-d.html#comment

2011-06-12 @ 18:44:53
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0