fiskfötter

hahahahhahahahahahahhahaha. Var tvungen att inleda inlägget med det och frågan: Hur dum får man va? Igår var jag på en resturang (vi) och mamma och pappa beställde en öl. Han som frågade gick iväg och kommer sedan men en stor öl och tre glas. Vi Vart lite fundersamma och sa att vi ville ha en till öl och en sprite, en stor. Då kommer han med en öl till och en stor sprite och en vanlig liten. Så jag fick två.. Maten var äcklig också.

I förrgår så betalade jag och mamma för en sak, nämlingen att fiskar skulle äta död hud från våra fötter. Det var det läskigaste jag har varit med om men det funkade. Det kicklades och skit, jag skratta men jag ville egentligen inte. Nu ska jag snart dra till rummet och duscha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0