Nyårslöften - ▓►░

  • Önska mig vettiga saker och tjäna ihop till nya skor själv osv.
  • Objektiv och blixt ska köpas/önskas.
  • Rensa min garderob ofta så att jag bara har kläder som jag använder kvar.
  • hålla snyggt i mitt rum.
  • Börja med läxan första dagen.
  • lära Dante ♥ så mycket som möjligt, ta bort hans rädsla osv.
  • ta det lungt med att skaffa pojkvän oså.
  • köpa parfymer som jag kommer använda.
  • inte slarva med tandborstningen.
  • gå upp lite i vikt.
  • OCH MYCKEEEEE MER!



/ Malin Lindberg.


ps. Var med i Dagens Blogg hos Linnea.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott nytt år på dig bruden, hoppas du hade en trevlig kväll o natt !



Kram

2011-01-01 @ 21:57:57
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0