Fredagendensjundejanuaritvåtusenelva'

Hejsan sötnosar!  Jag fixar med designen hela dagarna, pust! Jag har verkligen ingen aning om när jag ska hinna dethär när skolan börjar?! Menmen, får vell ta läxorna i första hand (såklart) Sen hunden, stallet. Sen bloggen, sorry guys, but it's the truth!  När jag har tid får jag vell göra tidinställda inlägg så att bloggen är aktiv.


Dethär med designen,.. Jag har ett jättestort problem, som förstör allt! Jag måste ha hjälp med en grej..



Om ni förstår? :)


Jättetacksam för svar, denne man får en länkning här på bloggen.


Menmen, imorgon ska jag använda mina nya grejer till Dante (yay) Mamma ska också rida. :D

Ska dock inte vara med på hoppträningen (tyvärr.)


Ja, bloggar mer imorgon, ska även fortsätta med designen då.. Kan ta dagar innan den kommer upp, till och med veckor.. :(



/ Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Vilja

Sv: Haha ja, han är som en snyggare version av Edward Cullen, men han slår nog inte Damon om jag ska vara ärlig ;) Damon är så snygg o så fräck på samma gång, så fort han öppnar munnen så garvar man ihjäl sig av hans klockrenhet (finns det ens ett ord som heter det?) hahahhaha :D

2011-01-07 @ 23:04:02
URL: http://gatukorsning.blogg.se/
Postat av: Toril

Fanny är jätte duktig på det dära med desginer så fråga henne (ett tips bara) aa men hon kommer iaf hem på tisdag.

2011-01-08 @ 20:27:38
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0