Designhjälp!

Japp, det stämmer! Det är så att jag ska hjälpa en tjej som vill veta hur man ändar "kommentarer" till tillexempel "lämna en åsikt!" Så nu kommer det lite bilder!



1. Gå in på design: kodmallar.


2. Det syns typ inte vad det står, men ni trycker: ctrl f så kommer den där sökrutan upp. Om ni tittar noga ser ni den.


3. Då skriver ni "kommentarer" i den där sökrutan. Då kommer ett ställe i själva kodmallen som ni ser
att markeras med blått, då suddar ni det och skriver erat eget, det ni själva vill ha!


 
4. Då tillexempel. " Lämna en åsikt!"  Sen spara kodmall och kolla om det blev bra. (tips)
ni kan prova på en annan blogg sålänge ifall det inte skulle gå bra.



Jo, jag är ju inte världsbäst på att förklara, eller jag suger rentutsagt. Menmen, hoppas ni förstår!

/ Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: ebba ♥

alltså tusen tack! nu fattade jag äntligen vad jag skulle göra x)



tacktacktacktack!

2011-01-05 @ 07:54:52
URL: http://starpony.blogg.se/
Postat av: Emilia!<3333

Tack jag har också undrat:)

2011-01-05 @ 10:34:20
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0