tusen gånger starkare

To feel, To touch
To be near you
You show me how real i was
And i never knew what it was gonna cost
To feel, To touch
To be near you


Hej fina ni! Jag är verkligen på humör nu! Lisa har skaffat blogg, eller ja... Hon har haft den några dagar, vetinte hur länge men såg idag att hon hade det! Hennes blogg har alltid varit min favorit blogg. Hennes förra tog hon bort och jag blev besviken, men nu är jag glad att hon skaffade en. Jag tycker att hon skriver intressanta grejer hela tiden, och vad hon tycker. Sina egna åsikter helt enkelt. Så nu är det min favorit blogg, hon förtjänar en länkning tycker jag.


Men nu ska jag städa och kanske göra lite läxor, men Vampire Diaries börjar om några minuter, LYCKLIG! Fan va bra programmet är,  helt såld på det.
Idag i skolan var det helt okej, vi hade tjejsnack och det var riktigt skönt! Vi pratade i 45 minuter... Sen kollade vi på  och den var så himla bra! Menmen, skriver mer sen för nu börjar det, hörs! / En glad Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter lisas blogg?

2011-02-19 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0