take me now, or lose me forever

STATISTIKEN ÖKAR! Är det för att jag bloggar mer kanske? Men iaf så är det superbra. Tänker dock inte säga hur många, håller glädjen för mig själv.

Ni som känner mig vet att jag aldrig kommer igång med något jag säger att jag ska göra, och nu är det nämligen så att jag har inte sett någon film, ska inte göra det heller.  Jag är så himla trött och jag kollad på timeout ist. Ska sova snart... Men imorgon SKA jag se på film, annars får ni komma hit och berätta vad det är som gäller! Är verkligen kass på sånt. Är också rätt lat så orkar inte starta den... Sen skyller jag på att jag har träningsverk sen i går och idag. Men det kan jag ju inte skylla på?! Aja, shit the same. Ska nog borsta tänderna i dom där dryga minuterna nu. Sedan sova på det. Är verkligen sjukt trött. Försöker fixa detdär med design oså.. HELVETE... / Malin Lindberg.


Är det bara jag som är sugen på kakor?


Jag kan inte äta frukost,
för jag tänker på dej,
Jag kan inte äta lunch,
för jag är kär i dej,
Jag kan inte äta middag,
för jag älskar dej,
Jag kan inte sova,
för jag är så jävla hungrig

Kommentarer
Postat av: Toril

mums, ser gott ut! <3

2011-02-21 @ 09:36:35
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0