Tagga imorgon kväll med dom bästa!

Det finns ingen att behaga

inget att förklara

inget att försaka

jag gav upp för länge sen


Hej bloggen! Säfsen idag var helt okej, inget speciellt.. fick lite ont i rumpan bara! Åkte somsagt pulka men orkade inte sen eftersom det var en brant backe och min kondition är ju inte den bästa... Men jag åkte lite iaf! Sen skulle jag åka ner för en annan backe (inte en pulkabacke) och det var sjukt roligt, hade ut benen ur pulkan så att det inte skulle gå för fort! Sen skulle jag ha fötterna i pulkan, det gick skit fort och så var det liksom en parkering där nere, och det var skottat som en vägg typ, eller ja.. Som på vägkanten! Och där åkte jag ner och flög med pulkan i luften ut på parkeringen, (asfalt) Och pulkan fick en stor buckla, har skapligt ont i rumpan!


Sen var det bussresa hem, skitkul! Jag & Linn satt & prata lite dialekt, vi gör fidde gaaaaalen! Hon var inte med på bussen, men vi ska vänja oss för imorgonkväll ska fidde och linn sova hos mig, och jag och linn ska prata så, busungar vi är! Ska kolla på ganska många filmer.. Äta chips och dricka cola♥

Vi ska även fota, så man får hoppas på att det är rätt dag för mig, ibland blir jag ju bättre på kort än vissa dagar. Dom kanske ska slinga lite ljusbruna slingor i mitt hår, typ tre vid luggen, men vi får se hur det blir!

Idag har jag städat i kanske 2 timmar, är nöjd nu! Menmen, ska nog inte skriva mer nu, detta blev långt! :) Ska göra engelskan som skulle vara klar idag.. oops;$ Men ska lämna in den på måndag, det gör alla! Ska även görs lite andra läxor nu.. KANSKE ! / malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0