sommarlivet

Godmorgon sötnosar! Är uppe riktigt tidigt, jagvet! Men mamma & pappa gick upp åtta för dom skulle lämna våran bil på service, såklart så vaknade jag, blev arg sen somnade jag om, sen vaknade jag nu typ 10 i nio av att pappa står och stryker!


Filmen igår var bra, men A walk to remember är bättre... Började inte gråta igår, men annars var filmen bra! Gick och la mig halv ett eller något, så är ju trött nu kan man ju säga:)

Igår tvättade jag håret med mitt nya schampo & balsam, det var superbra! Rekomenderar!

Idag ska jag göra massa läxor, det ska bli skönt att vara av med dom. Jag är inte ens klar med min resedagbok än, hihi! Så jag måste göra klart den... Men iaf, idag ser det väldigt grått ut ute, härifrån mitt rum.

Jag ska äta frukost ooch lyssna på vacker musik!


detdär, men bara schampo & balsamet, det andra har vi haft, men inget jag använder.
/ Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: HejerFeysal

Du har anmält dig i tävlingen på min blogg, kolla om du har vunnit veckansblogg!

http://hejerfeysal.blogg.se/2011/february/grattis.html#trackback

Kram <3

2011-02-27 @ 13:41:46
URL: http://hejerfeysal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0