Nyss kollat på top model...

Nyss kollat på top model och Kendal åkte ut. Mina favoriter är nog Jane & Kayla, min smak helt enkelt!

Men iaf, ridningen gick bra, men jag kan inte ens gå nu... Har så jävla ont i benen så det är inte sant. Är typ hjulbent?  Vi hade dressyr idag och jag red käre Jacob, Doris lilla man! Menmen, ska starta filmen strax, jag lovade er... Hihi.

Designen har inte dykt upp som ni märkt men ska fixa lite till;)
Och jag gjorde nog inget av det där jag skulle göra idag. Fotade med Angelica lite, kommer fyra bilder!
Jag bloggar mer imorgon sötnosar, seya!





/ Malin Lindberg.






Kommentarer
Postat av: A Cup Of Emilia

Fina bilder! Kramar!

2011-02-22 @ 09:42:09
URL: http://www.acupofemilia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0