Listaa


  1. Jag är pengargalen
  2. Jag har dåligt självförtroende och jämför mig med alla andra
  3. Mitt hår är halvlockigt
  4. jag mår dåligt utav killar i klassen som säger taskiga saker osv (E)
  5. Jag klarar mig inte utan Sammie
  6. Jag klarar mig inte utan Dante
  7. Jag gör oftast mina läxor i sista minuten
  8. Jag älskar att sola och bli brun
  9. Musik är inte jätte viktigt för mig
  10. COLA är det godaste som finns!

SÅ! Nu fick ni dendär listan..


Idag har jag varit med Fideli & Linn, vi busade lite och gjorde min läxa. Gick ut med Sammie osv. Inte så mycket mer jag kan skriva, ska göra min engelska läxa, pussochkram! / Malin Lindberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0