vill ha dig i mörkret hos mig

Hej! Idag så påskpysslade vi i skolan, hihi. Sen så kom jag hem, kollade på tv och bytte om sen bar det av till stallet. Det var en liten duvunge som hade ramlat ner, buuh stackare! Haha den bajsade på Siris sko, gud så jag skratta! Jag hoppade med Berra och det gick bra i början, så började det droppa vatten från dom där sakerna i taket som man vattnar ridbanan med, åh. Berra blev så rädd så han höll på och skita på sig. Han sprang i sidled å allt. Sen så stängde dom av det men Berra vågade inte gå där sen, jävla fegishäst.. Men han var duktig innan, ni kommer nog få filmer och bilder imorgon! Men jag kommer klippa bort, hehe. Ibland var det suddigt, och han stannade ju oså, höhö. Han vågade verkligen inte gå i hörnet och inte hoppa där heller. Så ja, rolig hopplektion? Njaa. Men jag fick inte hoppa högre eftersom han var så rädd, så jag fick hålla mig på det där låååga:( Men det kändes bra då när han hoppade!

Imorgon ska jag och Fideli gå in på någon färgbutik och göra våran läxa. Nu ska jag ut med vovsingen, vi hörs.




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0