cola är goooott

Hejsan!
Förlåt att jag inte har bloggat.. Men jag hade allt annat än tid, förlåt! Vi tog bussen 5 över 10 och jag har ingen aning om när vi kom till örebro. Men vi gick och köpte ett par vita converse till mig, storlek 38, alltså 5,5! Dom kostade 700 kr, och sen så gick vi runt där inne i stan. Jag köpte lite olika saker, kommer bilder sen! Jag hade med mig kameran, men jag hade inte tid att fotografera typ.. Vetni? Jag såg Ingrid från dressyrmupparna, jag höll på å dö. Haha jag läser deras blogg jämt och gud va glad jag blev, hahaha. Om ni inte vet vilka det är så kan jag ju säga att det är sveriges största hästblogg.  Men iallafall, vi fikade och hade det mysigt! Riktigt guldvärd dag! Hennes mamma kom och hämtade oss, och hahaha. Vi åkte till Willys och Angelica körde mig i en såndär kundvagn? Hela tiden, haha gud va folk stirrade... Det var iallafall hur kul som helst, hehe. Sen när vi kom hem så åkte jag hem först, åt mat oså sen så gick jag till henne och var där till typ halv nio. Vi kom hem från örebro typ halv sju.. Och vi åkte vid fem över 10, hahahaha, en hel dag eller vad? Jag hjälpte Angelica att städa lite, hihi.




här är nästan allt jag köpte. Jag köpte avslutningskläder och en till sak till avslutningen. Iofs så ska jag ju ha dom där vita conversen då men jag ska ju använda dom innan, hihi.

Ganska många bilder endå, bra eller dåligt?

Stallet imorgon, fotograf någon?

Kommentarer
Postat av: doris ♥

sv: johodu!<3

2011-04-29 @ 23:00:37
URL: http://djdetails.blogg.se/
Postat av: Toril - FOTO & VARDAG

åhh fina grejor! :) <3

2011-04-30 @ 08:18:33
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0